• Αρχική
  • Χρήσιμα
    • About Me
    • GDPR
  • Σεμινάριο
  • Παροχές
  • Συμβουλευτική
    • Πωλητών
    • Ετ.πωλητών
    • Των 5 σταδίων
  • Επικοινωνία


Εκπαίδευση και Συμβουλευτική εταιρικών πωλητών





Η εξέλιξη της κάθε εταιρείας βασίζεται στις πωλήσεις και οι πωλήσεις στους επαγγελματίες πωλητές, επένδυσε για την εξέλιξη σου.


Συμπλήρωσε την φόρμα να σε ενημερώσουμε για το πως.


Συμπλήρωσε την φόρμα



Το πρόγραμμα είναι συγκεκριμένο;



Γίνεται μια συνέντευξη με τον επιχειρηματία για να κατανοηθεί το πρόβλημα που χρειάζεται επίλυση



Που γίνεται η εκπαίδευση;



Η εκπαίδευση μπορεί να γίνει μεσω Internet ή στα γραφεία της επιχείρησης εντός Αττικής ή εκτός κατόπιν συννενόησης



Μετά την εκπαίδευση;



Κάθε πωλητής μπορεί να στείλει email με την δυσκολία που αντιμετώπισε εάν εφαρμόσει αυτά που διδάχτηκε



Η Στρατηγική Επένδυση για την Επιτυχία της Επιχείρησης



Η εκπαίδευση των πωλητών δεν αποτελεί απλώς κόστος, αλλά μια ουσιαστική επένδυση με πολλαπλά οφέλη. Μέσα από την κατάλληλη εκπαίδευση, οι πωλητές αποκτούν τη γνώση και τις δεξιότητες που χρειάζονται για να αναπτυχθούν επαγγελματικά, εξασφαλίζοντας:

  • Εξέλιξη και Σταθερότητα: Η βελτίωση της απόδοσης και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των πωλητών οδηγούν σε μεγαλύτερη δέσμευση και αποτελεσματικότητα.
  • Αύξηση Τζίρου: Εκπαιδευμένοι πωλητές είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες, να διευρύνουν το πελατολόγιο και να αυξήσουν τις πωλήσεις.
  • Ενίσχυση Αναγνωρισιμότητας: Με την κατάλληλη προσέγγιση πελατών, η επιχείρηση ενισχύει τη φήμη και την παρουσία της στην αγορά.

Η επένδυση στην εκπαίδευση πωλήσεων αποτελεί στρατηγική κίνηση που διασφαλίζει τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της επιχείρησης σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.



Διαδικασία Επιτάχυνσης της Ανάπτυξης



Η εκπαίδευση και η συμβουλευτική σε εταιρικούς πωλητές αποτελεί μια στοχευμένη διαδικασία, μέσω της οποίας οι πωλητές μπορούν, σε σύντομο χρονικό διάστημα, να επιλύσουν προβλήματα που εμποδίζουν τόσο τη δική τους απόδοση όσο και την ανάπτυξη της επιχείρησης.


Οι στόχοι και οι τζίροι μιας επιχείρησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι. Όταν παρατηρείται υστέρηση στην επίτευξή τους, είναι κρίσιμο να εντοπιστούν οι αιτίες.

Η σωστή καθοδήγηση και θεματολογία μπορούν να βοηθήσουν στην εξάλειψη των αναστολών κάθε πωλητή και να φέρουν την αλλαγή που χρειάζεται η ομάδα πωλήσεων.


Η επένδυση στην εκπαίδευση και συμβουλευτική πωλήσεων εξασφαλίζει τη συνεχή βελτίωση των αποτελεσμάτων και ενισχύει τη συνολική δυναμική της επιχείρησης.



Οι επαγγελματίες πωλητές είναι από τα πιο σημαντικά assets της κάθε επιχείρησης για την σταθερότητα και την ανάπτυξή της.





Εισαγωγή



  • Παρουσίαση της αντζέντας
  • Ποιό είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που συναντούν οι συμμετέχοντες.


Συμβουλευτική πώληση



  • Διαφορά μεταξύ παραδοσιακής και συμβουλευτικής πώλησης.
  • Βασικά χαρακτηριστικά της συμβουλευτικής πώλησης.


Η προσωπικότητά σου



  • Η κατανόηση της προσωπικότητας κάθε πωλητή είναι αυτή που θα δώσει απαντήσεις, γιατί κάθε πωλητής εχει έντονο το προσωπικό του στοιχείο (Τεστ από πριν).


Κατανόηση του πελάτη



  • Πώς να αναγνωρίσεις τις ανάγκες του πελάτη σου.
  • Τεχνικές ενεργητικής ακρόασης.
  • Εργαλείο ερωτήσεις.


Εργαλείο πώλησης το ΟΧΙ



  • Γιατί ο επαγγελματίας πωλητής δεν φοβάται το ΟΧΙ του πελάτη
  • Πως το ΟΧΙ μετατρέπεται σε εργαλείο πώλησης


Διαχείριση αντιρρήσεων



  • Διαχείριση Αντιρρήσεων και Διαπραγμάτευση.
  • Η τιμή δεν είναι ποτέ ακριβή ούτε εμπόδιο.
  • Πώς να αναγνωρίζεις και να απαντάς σε αντιρρήσεις.


Κλείσιμο και Follow Up



  • Κλείσιμο Πωλήσεων.
  • Τεχνικές για αποτελεσματικό κλείσιμο πωλήσεων.
  • Η σημασία του follow-up


Εργαλεία τεχνολογίας



  • Η χρήση ψηφιακής τεχνολογίας είναι πλέον απαραίτητη.
  • Συστήματα: CRM, email marketing, Website, Sell pages, Social Media, Social Selling


5 λέξεις για την επιτυχημένη πώληση



  • Με 5 συγκεκριμένες λέξεις γνώρισε τον πελάτη σου και διαχειρίσου την επιτυχία με τις περισσότερες πιθανότητες.


www.pvlahos.gr




Ραντεβού γνωριμίας 30 λεπτών
Επικοινωνία