Διεκδίκησε αυτό που πιστεύεις ότι αξίζεις και όχι αυτό που άλλοι πιστεύουν για εσένα, οι πωλήσεις εξασφαλίζουν το μέλλον σου
Πως αξιοποιώ την Συμβουλευτική;
Με την συμβουλευτική μπορείς να βρεις τι είναι αυτό που σε κρατάει πίσω και να το λύσεις και να υλοποιήσεις τους στόχους σου οι οποίοι μεταφράζονται σε εισόδηματα.
Δεν γνωρίζω εάν κάνω για πωλητής
Η συμβουλευτική θα σε βοηθήσει με ασφάλεια να καταλάβεις το επάγγελμα του πωλητή και που μπορείς να φτάσεις.
Χρειάζεται συνέχεια συμβουλευτική;
Εσυ το κρίνεις το πόσο και το πότε θέλεις να κάνεις συμβουλευτική για να κερδίσεις - υλοποιήσεις τους στόχους ανάλογα τι θέλεις να επιτύχεις.
Ο επαγγελματίας πωλητής χρειάζεται εκπαίδευση όπως κάθε επαγγελματίας, για το επόμενο βήμα του. Η αξιοποίηση της εμπειρίας επαγγελματιών πωλητών που έχουν κατακτήσει υψηλά επίπεδα πωλήσεων είναι ο τρόπος με τον οποίο θα κερδίσει χρόνο.
Συμβουλευτική και εκπαίδευση πωλητών
Η συμβουλευτική γίνεται 1 προς 1 και είναι η διαδικασία που θα σε βοηθήσει να ξεκαθαρίσεις εάν η Στρατιγική που ακολουθείς είναι σωστή ή θα πρέπει να την διαφοροποιήσεις.
Θα κατανοήσεις σε ποια θέματα υστερείς και θέλεις βοήθεια για να κάνεις Step Up.
Τα παρακάτω είναι αυτά που περιλαμβάνονται στην Συμβουλευτική.
Ένα μικτό σχήμα συμβουλευτικής και εκπαίδευσεις είναι αυτό που προσδιορίζει τις ανάγκες και δημιουργεί γρήγορα αποτέλεσμα
Αξιολόγηση δεξιοτήτων
Δεξιοτήτες: Εξετάζεται η επικοινωνία, η διαχείριση αντιρρήσεων, η παρουσίαση προϊόντων και η διαπραγμάτευση.
Αποτελέσματα: Ανάλυση των στόχων πωλήσεων, των επιτυχημένων και ανεπιτυχών συμφωνιών.
Δυσκολίες: Αναγνώριση των σημείων όπου ο πωλητής δυσκολεύεται, π.χ. στο κλείσιμο συμφωνιών ή στην κατανόηση των αναγκών του πελάτη.
Εκπαίδευση & ανάπτυξη δεξιοτήτων
Εκπαίδευση: Bασικές αρχές της συμβουλευτικής & αξία
Ακρόαση: Πως θα ακούει και θα κάνει ερωτήσεις.
Διαχείριση αντιρρήσεων: Αντιμετώπιση αμφιβολιών του πελάτη και τις "ακριβής" τιμής
Γνώση προϊόντος/υπηρεσίας: Η αξία της γνώσης του προιόντος και τα οφέλη στον πελάτη.
Ο ρόλος του συμβούλου
Στη δράση: Παρουσίαση και συνομιλία με τον πελάτη
Συμπέρασμα: Σχόλια για τα δυνατά και αδύνατα σημεία προσέγγισης του πωλητή.
Αλλαγές: Προτάσεις για καλύτερα αποτέλεσματα
Νεα ψηφιακή τεχνολογία
Η χρήση ψηφιακής τεχνολογίας είναι πλέον απαραίτητη.
CRM Συστήματα
email marketing
Website
Sell pages
Social Media,
Social Selling
Ανάπτυξη προσωπικού στύλ
Αυτοπεποίθηση: Με μια λέξη η Στάση.
Προσαρμογή: Προσαρμογή διαφορετικών προσεγγίσεων ανάλογα τον πελάτη.
Μακροχρόνιες σχέσεις: Παρέχει στον πωλητή πιστούς πελάτες με την απαραίτητη Ανάπτυξη δεξιοτήτων για διατήρηση πελατών μέσω εμπιστοσύνης και συνεργασίας.
Μετρήσιμοι στόχοι
Βραχυπρόθεσμοι στόχοι: Π.χ. βελτίωση του χρόνου απόκρισης σε αιτήματα πελατών ή αύξηση του ποσοστού κλεισίματος συμφωνιών.
Μακροπρόθεσμοι στόχοι: Ανάπτυξη δεξιοτήτων ηγεσίας ή αναβάθμιση σε πιο στρατηγικούς ρόλους πωλήσεων.
Υποστήριξη
Συναντήσεις: Αξιολόγηση πεπραγμένων.
Επαναξιολόγηση: Προσαρμογή της προσέγγισης στον πελάτη βάση αποτελεσμάτων.
Παρακίνηση: Διατήρηση της δράσης και του ενθουσιασμού.
Δέσμευση στον εαυτό σου
Απόδοση: Γιατί και πως θα ξεπερνάς τους στόχους σου.
Σχέσεις: Πως θα δημιουργείς μακροχρόνιες σχέσεις.
Κίνητρα: Πως θα δημιουργήσεις τα δικά σου κίνητρα
Συνεργασίες: Πως θα δημιουργήσεις συνεργασίες.
Επένδυση
Η συμβουλευτική πωλήσεων είναι επένδυση η οποία ενισχύει τις δεξιότητες του επαγγελματία και τον νέο πωλητή τον οδηγεί στην λεωφόρο του επαγγελματία.